FARMA LEGO DUPLO

F

Ja viem, tento trend pozorujem už nejaký čas. Myslím si, že je na úkor kvality národných, možno komunitných reklamných kampani, ich jedinečnosti a špecifickej neopakovateľností. Konkrétna reklama putuje jednotlivými národnými televíznymi spoločnosťami a mení sa len jazyk, do ktorej je obliekaná. Je to zase len o peniazoch nadnárodných mediálnych spoločnosti. Samozrejme, že diváci im takto len veľmi málo rozumejú. Bez poznania konkrétnych národných reálii, to ani nejde. Vľúdnosť a zrozumiteľnosť sa vytráca alebo mizne úplne. Furt máme potrebu sa spájať do väčšich a mätúcich celkov a pochovávať regióny a vzácne výnimočnosti a jednotlivosti. Toto je Cesta do pekiel.

Autor

herman

Ľudo HERMAN,
Kvetná 297,
930 05 Gabčíkovo,
DIS+, (displus.sk, hermani@seznam.cz),
č. ú.: SK7202000000001900053954,
IČO: 37919121,
DIČO: 2021885459

Komentuj

Autor: herman

Najsamnovšie články

Julio Iglesias, Barcelona ’88

Kategórie

B. Streisand, Anaheim Júl ’94

Najsamnovšie komentáre

Marika Gombitová 2022 NTC

Admin webu: herman

Ľudo HERMAN,
Kvetná 297,
930 05 Gabčíkovo,
DIS+, (displus.sk, hermani@seznam.cz),
č. ú.: SK7202000000001900053954,
IČO: 37919121,
DIČO: 2021885459