Táto reklama je z hľadiska filmárčiny na samotnej špičke kvality. Nik by neodolal tomuto produktu, ak by sa pozrel na túto prezentáciu so sladkými čokoládovými pralinkami s mámivým sladučkým alkoholom …až sa mi toči hlava, keď tú reklamu neustále dookola sledujem na Youtube na obsedantnej slučke neustáleho opakovania. Trochu by som zvolil kontrast v premise reklamy. Je tam príliš veľa sladkosti pokope. A k zošaleniu prispievajú nádherné a podmanivo zmyselné ženy cmúľajúce sladkú dobrotu, prevaľujúcu v ústach. Vyvážené pojatie neskutočne dobre zvolených farieb. Mon-cheráci to vedia. Jednak pripraviť skvelé sladké pralinkové pokušenie – Mon Chéri – a rovnako i výrobu tejto špičkovej a podmanivej produktovej reklamy.
Nakoniec trochu o posadnutosti naprávať iných: Mon Chéri, potešenie byť sám sebou“. Toto tvrdenie porovnaj s tupým orindžáckym: Orange, spája to ľudské v nás“. Mnohí majú potrebu niečo v sebe spájať, aby ukázali akí šľachetní sú… Prečo, moralisti? Poďte do nás…