Vravím ...dám Vám tip. Podrobte skúmaniu duševného stavu tvorcov reklám. Možno budete prekvapení. Len mi v tom celom nesedí jedna vec. Psychouši, poznačení v tomto smere, sú mimoriadne inteligentní. Až, povedal by som nadmieru. Títo tvorcovia ale nle. Sú tupí ako traky. Neviem ako sa s tým vysporiada MKCH. Budú musieť možno prepísať zopár riadkov svojho manuálu. To ale za to stojí. Za pravdu sa kľudne pobijeme. Nádherná žena a mrzký pán nie je až taký prešlap. Stereotypy sa vyvíjajú. Nevraviac o tom, že ani premisa reklamy moc nepasuje. On si všimne aké vnadné má slečna prednosti a napriek tomnu jej ponúkne iba Deli. O to tu asi ide, nie? Neponúkne jej masáž alebo nočné korčuľovanie sa po zamrznutom Dunaji, ale vnadnú tyčinku Deli. Čudné! Možno je Deli zastupná dačoho, čo ani sami tvorcovia reklamy nevedia.